• USD 7,8233
  • EURO 9,3296
  • ALTIN 0.00

Yorumlar


Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.  


@sermil   14.09.2020 - 22:50
Payasta fiyat niye düşmüş bilen var mı?
   
   
  @günceldemir   15.09.2020 - 06:49
  Tüm bölgelerde talep düşüklüğü sebebi ile zaman zaman tüccar bazında gevşemeler yaşanmaktadır. Hurda ve dolar sebebi ile fabrika bazında gevşeme henüz yaşanmamıştır.
   
   
  @06beco   15.09.2020 - 16:58
  Gevşeme yaşanan yerler var.
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@fidanyapi   14.09.2020 - 21:26
Demir dusermi , dusmezmi? Bekliyelimmi bi yardımcı olabilrmisiniz
   
   
  @korkmaz58   17.09.2020 - 16:00
  Düşmez kardeşim al ben 3.300 olduğunda Demir düşecek diye bekledim. Belli bir kısmını 3350 den 3.500 ve en son 4.100 den aldım😀 Dolar daha da çıkacağına göre bence Demir’de çıkar. Rahip branson krizi sonrası dolar 7.00 ilke Demir 4.600 ü görmüştü.Aslınada bakıldığında dolar kuruna göre demir hala ucuz
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@dökümcü   14.09.2020 - 08:39
Fiyatlar üzerinde psikolojik sınır diye bir şey yok. $ değerlenirse veya değersizleşirse 5tl de olur 3tl de olur. Kur sabit kalır fakat dünyada fiyatlar yukarı çıkar veya düşerse fiyat psikolojik sınır mınır tanımaz. Ekim ortasında, Kasım ortasında, Aralık ortasında görürüz, fiyatlar bugüne göre daha da mı yukarıda olacak, yoksa olmayacak mı?
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@sadiyokol@hotmail.com   14.09.2020 - 00:01
İNSAT DEMİR FİYATLARİ DEYİSMEZ ÖLÇÜ = HURDA FİYATİ X 2 = FİYAT ORTAYA ÇIKAR YASSI SAC = O.50 O.60 İNCE GURUP HURDA X 3 = FİYAT BU ÖLÇÜ 35 YILLIK BİLGİM.
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@tasinsaat   13.09.2020 - 19:15
Pazartesi günü nasıl başlar piyasalar kolay gelsin herkese
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@zaza23   12.09.2020 - 23:12
Demir düşmez boşuna beklemeyin en duşuk bu rakamlar Türkiye de çıkan birşey kolay kolay düşmez hayal kurmayın boşuna
   
   
  @mesut21   21.09.2020 - 14:34
  Demirle o söylediğin alakası yok 4500 oldu geri 2700 kadar düştü
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@şehrihanem   12.09.2020 - 20:45
150 ton kadar demir ihtiyacımız olacak. Tamamını alıp koymak mı? Yoksa peyder pey almak mı? Mantıklı bu zamanda
   
   
  @aykinovasyon   13.09.2020 - 10:53
  Peyder peye alman mantıklı
   
   
  @mevamyapi   13.09.2020 - 18:33
  Al kardeşim al beklersen dizine vurursun
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@acar72   11.09.2020 - 14:44
Abeler kışın demir fiyatı düşme olabailir mi
   
   
  @mertsandemir   11.09.2020 - 15:32
  Dünya piyasalarına göre durumlar belli olur
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@dökümcü   10.09.2020 - 16:30
Fiyatlar çok artacak çok ...... Zira bizim hammadde fiyatlarımız çok artmaya başladı..... Peşinen söylemek istedim, müteahhitler isyan etmeden önce..... Kafasını kaldırıp, yurt dışındaki fiyatlara bakanlar, ne demek istediğimi anlayacaktır.
   
   
  @ankarahurdacı   11.09.2020 - 22:08
  Ben daha fazla artacağını düşünmüyorum. İnşaat demiri için dış faktörlerin etkisi sınıra yaklaştı. İhracat yapan demir çeliklerin iş yapıp diğerlerinin yatacağı zamanlar yaklaşıyor. 4₺ gibi psikolojik sınır aşıldı fakat yurtiçi bu fiyatı kabul etmedi. Hurda fiyatların da da son düzeltmeler yapıldı. Bundan sonrası sabit veya düşüş trendidir.
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@hocainsaat   10.09.2020 - 15:03
Napmalı bilmiyorum ki ! 40 dairelik işlerden 10 dairelik işlere yöneldik yinede günü kurtaramıyoruz! Müteahhitlik can çekişiyor öle bir algı varki sanki müteahhitler yüzde ikiyüz kar marji ile çalışıyorlarmış gibi bir algı var hem burda bazı yorum yazanlarda hemde sokaktaki vatandaşta!
   
   
  @attilahan   10.09.2020 - 15:31
  Arkadaşıma Bu yaz başı Eskişehir’den ev alacaktık ,inşaat sahibi 400 bin dediği eve faizler düşünce talep olunca 15 20 gün içinde 750 bin dedi.Tabi bu durumda çok para kazandığınızı düşünüyoruz.400 bine kurtaran evi 680-700 bine sattı.Bize verdiği sözü de yedi.
   
   
  @mevamyapi   13.09.2020 - 18:35
  Kusura bakmayın ama bana hiçte inandırıcı gelmedi
   
   
  @hacane   14.09.2020 - 10:40
  Eskişehir de son 1 yılda %20-25 artış oldu. 650.000 olan yer 900.000 şu anda. Eskişehir zaten geriye dönük olarakta hem kira hem satış olarak çok yüksek. Eskişehir’de dükkan kiraları olmuş iyi caddelerde 70-100 bin.
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@zaza23   09.09.2020 - 17:43
Arkadaşlar bir mutahit olarak fazla açılmayın piyasanın ne olacağı belli değil heran herşey olabilir
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@demirtic.94   09.09.2020 - 12:11
Güncel demir yorumlarınızı bekliyoruz
   
   
  @günceldemir   10.09.2020 - 17:07
  Sayın @demirtic.94 Hurda ve cevher fiyatlarındaki artışı iç ve dış piyasalardaki mamül fiyatlarını otomatik olarak tetikliyor. Türkiye deki üreticilerinde yurt dışı talepleri ve satışları olduğundan kısa vadede yukarı çıkışın devam edeceğini tahmin ediyoruz. Doların gevşemesi ve talep düşüklüğü sebebi ile bu hafta tüccar bazında gevşemeler yaşandı. İlk dolar yada talep artışında tekrar yukarı hareket edecektir. YTD.. saygılarımla...
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@eroglu   09.09.2020 - 11:52
Herkese hayırlı işler, benim bir problemim var bu hafta Bir Fabrikadan bir tır 11 bağ Demir, normalde yaklaşık 27500 kg gelmesi gerekirken, 28500 kg ağırlığında gelmiştir. Yaptığım ölçüm ve araştırmalarda Demir çağları normalden daha kalın mesela 18 lik Demir 18 mm gelmesi gerekirken yaklaşık 19,5 mm geliyor ve diğer çağlarda da aynı durum var. Bu fabrikadan son iki yıl içerisinde 300 ton Demir aldım ancak böyle bir problemle ilk defa karşılaştım. Normalde bir bağ da 50 kg ya az veya fazla olurdu . Konu ile ilgili bilgisi olan var mı? Ve yapmam gereken bir işlem var mi? Şimdiden teşekkür ediyorum.
   
   
  @attilahan   09.09.2020 - 17:09
  Öncelikle 1 ton fark varsa yani %4 civarı ,çap 19,5 mm değil 18,5 mm gelmeli ,bu bile imalat hatası demek.Durumu firmaya iletip ya iade edeceksin yada Demir işine yarıyorsa fazladan ödediğin 1 ton fiyat farkını firmadan iade talep edeceksin.
   
   
  @lazoğlu   09.09.2020 - 19:45
  @eroğlu Anladığım kadarıyla Size gelen Demir i ben de kullanıyorum aynısını hatta test ve analiz sonuçlarını da veriyorlar bana gelen Her Tır arabalarıyla beraber. Size bence Tırla gelmiyordur Aldığınız firma Deposuna indirip sonra sizin inşaatına getiriyordur.Siz bence aldığınız yere dikkat edin benden demesi
   
   
  @eroglu   09.09.2020 - 22:48
  Demir’i başka kantarda tarttım ve test yaptım, kantardan dolayı problem yok, tamamen problem kesit çapları ile alakalı Gelen Demir çapları normalden daha kalın
   
   
  @celikhasir.com   10.09.2020 - 09:52
  Ara çaplar genelde ihracat siparişleri için üretilir, yerde kalan malzeme, bu çapa en yakın çap demir bağları içine ortalamayı bozmayacak şekilde azar azar karıştırılır. Bu sistematiğe değerleme denir. Eğer ortalamayı sizdeki örnek gibi çok bozmuşsa fabrika ile irtibata geçmeniz lazım. Bilginize.
   
   
  @eroglu   17.09.2020 - 16:47
  Fabrika ile irtibata geçtim %6 aşağıya , %4 yukarı değişiklik olur diyor ancak bizdeki tüm bağlar %4 yukarı ağırlıkta olduğu için 27.500 kg gelmesi gereken 11 bağ Demir 28.560 kg geldi. Bu normal bir durum diyor fabrika 😂, anormalliğin bizde olduğunu düşündük, araştırmayacaksın, gelene eyvallah diyeceksin. 10 yıldır Demir alırım böyle bir durum daha önce başıma gelmedi. Demir sipariş verirken %6 aşağı olan üreticileri tercih etmek lazım 😂
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@sistem3k   09.09.2020 - 11:12
Herkese hayırlı işler gruptaki arkadaşlar ne hikmetse her fırsatta sıkıntınız dile getiriyorsunuz demir ve beton işin başı eğer demir beton alacak paranız yok ise inşaat yapmayın malzeme satan arkadaşlarıda sıkıntıya sokmayın demir şuan olması gereken fiyatların altında seyrediyor zaten yapacağınız inşaatlar sanki 500 daire 1000 daireli projeler alacağınız 50 ton 80 ton demir demir yükseldiğinde vereceğiniz fark 5 bin 10 bin aralığında anlamsız ve ortalığı bulandırmanın manası yok.
   
   
  @çengel-metal   09.09.2020 - 11:58
  👏👏👏👏👏👏 aynen katılıyorum,son iki yılda daire fiyatları iki kattan fazla arttı;Eylül 2018’de Demir 4200 ₺ idi.şu an 8400 ₺ değil...
   
   
  @etil   09.09.2020 - 22:23
  Neden demirin 1100 lerde olduğu tarihi söylemiyorsunuz? Son 4 5 yılda % 350-400 zam gelmiş. Nasıl olacak. Müteahitin kazandığı parada gözün varsa bırak işini müteahit ol.
   
   
  @çengel-metal   10.09.2020 - 11:52
  Binlerce mütahit var,sen Demir tüccarı olda ; kendine ucuz Demir fatura et... bizde sizlerden alalım
   
   
  @seramikçimüteahit   10.09.2020 - 12:16
  @sistem3k işten anlamadığın o kadar belli ki demir az arttı beton az arttı mobilya fırladı o az arttı bu az arttı birike birike dağ oldu zararına iş yapıp teslim ediyoruz burada saçma saçma algı yaratma işi bilmiyorsan ayrıca küçük işte yapmıyoruz 120- 80-40 minimum, vatandaşın kafasını bulandırma
   
   
  @sistem3k   11.09.2020 - 14:10
  Müteahhitlik yapacağım diye bir birinizi kırın ondan sonra biz tüccarlara,fabrikalara laf atın yok öyle bir şey, işi alırken fiyat artışlarını göz önünde bulundurmalısınız arkadaşlar
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@attilahan   08.09.2020 - 14:54
Demir fiyatları pik noktası veya pik noktasına yakın fiyatlara geldiğini düşünüyorum.Düşer mi yükselir mi bilmem ,bir müddet bu seviyelere yakın fiyatlarda kalacağını tahmin ediyorum.
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@ö2   07.09.2020 - 16:47
Resmî işlerde de durum aynı bu artişlara rağmen %35 40 Kırım’lar devam ediyor.ihaleler azaldı iş yaparken idareler bütün zorlukları çıkarıyor.çok sıkıntılı bi dönem çabuk geçer mi soru işareti herkese kolay gelsin..müteahhitlik!!!???🤬
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@mapsinodan   07.09.2020 - 16:03
Arkadaşlar önümüzde zor bir dönem bizi bekliyor, kredi oranları 0,67 den 1.10- 1.20 lere yükseldi, vadeleri 180 aydan 120 aya, üst limitlerinde aşağıya çekildi, bunun yanında başta Demir olmak üzere bir çok inşaat malzemesi kalemlerinde çok ciddi artışlar oluyor. Yakın ve orta vadede büyük sıkıntılar müteahhitleri bekliyor. Rabb’im cümlemizin yardımcısı olsun inşaAllah.
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@dökümcü   07.09.2020 - 15:41
Demirin geçen sene bu zamanlardaki fiyatı ile bugünlerdeki fiyatı üç aşağı beş yukarı aynıydı. Hele 2 yıl önce aldığımız demir, çok daha pahallıydı.
   
   
  @orhanenterili   07.09.2020 - 18:59
  Demek istiyorum sunuz ki bu rakamlara alkış tutalım dımı....
   
   
  @dökümcü   08.09.2020 - 09:01
  Neden alkış tutalım ki? Sadece gerçeği söyledim.
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@patronica5961   07.09.2020 - 15:22
Welcome too ülke iflasa gidiyor Allah sonumuzu hayır etsin demir 4 bandını geçerse bırak ev almayı 1 çift don alamayacak
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@ordemyapı   07.09.2020 - 15:12
El vijdan el insaf el merhamet inşaata ana kalem demir çimento ve demirı durmadan yükseltıyonuz yani neyın nesi böyl yükseltıyorlar ne olmuş Allahtan korkun demirin kğ mı inşaata 5 bin vallahi çok yazık ben yıllarca inşaatçıyım bu deyıl kumar oyunu demir işi yazıktır
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
 1   2   ...   6   7   8   9   10   11   12   13   14   ...   380   381 

Toplam Kullanıcı Sayısı
36,758 Kişi

Toplam Talep
3,178 Adet

Toplam Tonaj
167037 Ton