• USD 8,3823
  • EURO 10,1951
  • ALTIN

Yorumlar


Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.  


@samav   24.05.2021 - 17:13
Demir global olmuş deniliyor yok yav bizde inandık sen iç piyasadaki demiri dis piyasa ile kiyaslarsan evrenselde olur globalde anahtar içerde dışarda değil içeriye gelecek bir hamle demiri makul seviyelere çeker
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@conscientious   24.05.2021 - 16:25
Bazı arkadaşların üslupları maalesef çok çirkin. Fiyatların yükselebileceğini söyleyen arkadaşlar, hangi şartlar oluşursa demir fiyatlarının tekrar düşebileceğini yazıyor. @uzmandemirci üstad geçenlerde güzel özetlemişti. Bu üslup devam eder ve insanlar görüş belirtmemeye başlarlarsa; yorumlardan istifade edenler bundan zarar görecektir. Burada önemli olan zıt görüşleri ayrı kefelere koyarak muhakeme ile hangisinin daha ağır bastığını tahmin edebilmektir. İlla ki bir dönüş noktası olur; hiçbir ürünün fiyatı sürekli çıkmaz ya da sürekli düşmez. Destek ya da direnç noktaları olacaktır. Çin`in mücadele açıklaması yaklaşık 2 haftalık bir mevzu ve ondan sonra fiyatlar yükselmeye devam etti. Çin, aldığı malum karardan geri dönmek dışında ne yaparsa fiyatlar tekrar düşmeye başlar; bence herkes bu noktaya odaklanmalı. Ayrıca, ben filmaşin alıp onu işleyerek satış yapan bir firmada yöneticilik yapmaktayım, demir tüccarlığı veya müteahhitlikle işimiz yoktur. Ham maddeyi dolar ile alır, ürünü genellikle dolar ile satarız. Buradakilerin ezici çoğunluğu TL ile hareket ediyor. Demirin düşeceğini söyleyenler "yarın" döviz kurunun 9 olmayacağını garanti ediyorlar mı? TL fiyatları tahmin etme cesaretinde bulunanlara gerçekten hayranım..
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@yükselinsaat   24.05.2021 - 15:56
Piyasayı bilmem ama bir aya kalmaz bütün inşaatlar ya durur yada yavaşlatılır maliyet 💯 Yüzde 150 arttı kime daire satılacak alım güçü kalmadı millette
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@kapadokya   24.05.2021 - 15:38
abi 10 olsun dedik hesap kolay olur işte .....alan almayan belli olsun
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@mpexas   24.05.2021 - 15:32
Arkadaş 20 ton demir deki zararını söylüyor bize giren 300 ton bilader
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@aydın09   24.05.2021 - 15:14
Güncel demir``Demirin fiyatı kaç olur?`` anketi vardı. uzun zamandır bu anket neden yapılmıyor?
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@derea.ş.   24.05.2021 - 12:52
24.05.2021 TARIHLI SATIS FIYATLARIMIZ 12-32MM 7.600 TL, 10MM 7.640 TL, 08MM 7.680 TL OLARAK GUNCELLENMISTIR. BAŞTUĞ
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@metalurjimalz   24.05.2021 - 12:12
Baştuğ 7,60-7,64-7,68 fiyat açtı
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@mühendiss   24.05.2021 - 10:00
Vadeli piyasalarda HRC fiyatları %5’e yakın geriledi. Çin dün bir toplantı yaptı ve emtia fiyatlarındaki manipülasyona karşı adımlar atılacak. Haydi bakalım şimdi izleyelim demir uçacak, kaçacak diyen arkadaşları...
   
   
  @demirtüccarı   24.05.2021 - 13:08
  aynen babacım Baştuğ 7600 dedi haydi bakalım
   
   
  @hb38   24.05.2021 - 15:12
  Herkese iyigunler 1 senedir bu sayfayı takip ediyorum çok guzel bir uygulama tesekkur ediyorum bizleri iç ve dıs pyiyasadan haberdar edip bilgilendirdikleri için ama bazi arkadaşlar menfati icinmi bilmiyorum cok boş ve dalgaci yorumlar yapan arkadaslar var onun icin uygulama yonetiminin uzmandemirci nursan gibi faydali bilgiler paylasan arkadaslarin yorumlarini paylasmasi demir işiyle ugrasan arkadaslar için daha faydalı olacagını düşünüyorum bazı arkadaslar zannediyorki demir fiyatlarinı burdaki 2 3 fabrikanin yonlendirdigini zannediyor kimse kusurabakmasında bu sektorde artık fiyatlar global piyasaya ve arz talebe baglı bu durumdan eminim uretici firmada kullanıcıda memmun degildir herkese hayirli işler diliyorum.
   
   
  @lokman12   24.05.2021 - 15:18
  Demekki neymiş @mühendiss bey. Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazımmış.
   
   
  @mühendiss   24.05.2021 - 16:25
  Ne oldu lokman12 ? Çinde düştü mü düştü? Buradaki fabrikalar kafasına göre takılsın, 1 ay sonra görüşelim. Günlük bakan kaybeder!
   
   
  @nursan   24.05.2021 - 17:03
  Mühendis Okumuş ama .. . Önemli olan hem alaylı hem mektepli olabilmek . 1988 İTÜ inşAat Müh mezunuyum . Yüksek mühendisim . Almanya’da yüksek lisans yaptım devlet bursuyla . Yıllardır hem inşaat yapıyorum hem de baba mesleği tüccarlık .. bilmem anlatabildin mi sayın mühendis
   
   
  @mühendiss   24.05.2021 - 17:53
  Ne diyosun Nursan? İş mi arıyorsun? Kariyer.net değil burası bize ne senin CVinden?
   
   
  @nursan   24.05.2021 - 19:47
  @mühendiss Sen önce adam ol ... . Karşındakini tanı diye söylüyorum . Şu ana kadar 100 ün üzerinde blok yaptım . İş bitirmem milyonlarca liralık . Senin gibi saygısız olmayan onlarca mühendise iş , yüzlerce insan rabbim in izniyle ekmek sağlıyorum . Biz burada yalnızca insanlara almaları gereken pozisyonları söylüyorum . Bu platform mu açan Oğuz bey beni tanır . Açıldığından beri burada eski yorumlar açık birinde de insanları yanıldığım veya yanlış yönlerdigim veya zarar gören varsa zararlarını karşılamaya hazırım . Ben bu zamana kadar çok badireler atladık zarar etdik kar etdik ama dürüstlükmüzü ve çizgimizi hiç değiştirmedik . Buradakilerin çoğundan yaşça büyük ve tecrübeliyim amacım ülkeme sağlığımın ve gücümün yetdigi kadar hizmet etmek . Yoksa burda kim ne almış kim kaça satmış ne kazanmış bana ne diyebilirim . Ama bizim nesil hep verici olmuş şimdikiler kimi menfaat çi değil . Saygılar . Kimseyide kırdımsa özür dilerim
   
   
  @şencan   24.05.2021 - 20:56
  İstanbul 7360 kalın. 7600 den kim kime satıyorsa Allah mübarek etsin Baştuğ da baksın dalgasına.
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@farukozturkk   24.05.2021 - 09:01
Sayın @uzmandemirci 15 gün sürem var demir almam lazım ne tavsiye edersiniz alayımmı bekliyeyimmi ne tavsiye edersiniz
   
   
  @uzmandemirci   24.05.2021 - 20:20
  Değerli dostum @farukozturkk, yatay ağırlıklı olmak üzere aşağı ve yukarı hareketlerin olduğu bir dönemdeyiz. Size Al yada bekle demek de gerçekten zor. Yönü %100 bilmek mümkün değil. Çindeki düşüşün sonlara yakın olduğunu hatta yukarı yönlü dönüşün başlayabileceğini düşünüyorum. Rusya hurda ihracatına ilave 45 avro koyma durumu bu hafta sanırım karara bağlanacak. GERÇEKTEN ZOR BİR SORU SORDUNUZ, SON KARARI KENDİ KANAATİNİZE GÖRE VERİNİZ. AMA BENİM İÇ SESİM BU HAFTA SALI ÇARŞAMBA GÜNLERİ ALIM İÇİN UYGUN FIRSAT OLABİLİR ŞEKLİNDEDİR.YTD SYG
   
   
  @farukozturkk   24.05.2021 - 21:46
  Teşekkür ederim
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@koc01   22.05.2021 - 23:59
Valla olan bana oldu kadarını söyleyim iş aldım demir 5400 dü şimdi 7400 yirmi ton demir lazımdı tonunda 2 milyar zararım var zaten para pul yok 13 bin karım vardı şimdi 27 zararım var laf aramızda valla para yok ne edecek bilmiyorum bende inşaatı yavaşlattım bu sefer ev sahibi dır dır dır ediyor aşagı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık var gelde çık işin içinden
   
   
  @hacane   24.05.2021 - 11:29
  “13.000 Kar vardı “ Üstadım hangi akla mantığa sığar 13000 :) Bir inşaatta %30 eklemeden girersen bu piyasada batarsın senin dediğin %1 değil ya.
   
   
  @koc01   24.05.2021 - 16:07
  Valla abi iş yoktu piyasa bozuk iş almak artık çok zor olmuş dedim alim boş durmaktansa masrafım çıkar diye girdim işe girmez olaydım
   
   
  @patronica5961   24.05.2021 - 16:18
  Banada 45 dairelik iş geldi yalvarıyor adam %50 istiyirdu %35 düsürdü bende good bey dedim 5 aydır veremiyor yer tekirdağ altınova bulaşmayın mümkünse 2023 kadar ekonomi gerçekten batık
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@yigitemlak   22.05.2021 - 23:09
Önceki yorumlarımda da belirttiğim gibi ve devletin el atması vb...İnşaat demiri fiyatlarının 2-3 haftada 1.300 TL artmasının nedeni Çin Halk Cumhuriyeti`nin demir ihracatında yüzde 13 KDV istisnasını kaldırması. Kaynak: Demir Fiyatları Neden Artıyor 2021?
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@gunceldemir   22.05.2021 - 22:11
📢📢📢📢📢📢📢 SAYIN KULLANICILARIMIZ 10 ŞUBAT 2021 TARİHİ İTİBARI İLE DEMİR FİYATLARININ GİDECEĞİ YÖNÜ KONUSUNDAN YORUM YAPAN KULLANICILARIMIZIN YORUMLARINDA BİLGİ KAYNAĞI BELİRTME ZORUNLULUĞU OLACAKTIR. ***********TÜM KULLANICILARIMIZA SAYGIYLA BİLDİRİRİZ..*********** 🩸🩸🩸🩸🩸🩸 Bu karar Güncel Demir kullanıcılarının bilgi eksikliği ile yanlış yönlendirilmesini engellemek amacı ile Editörümüz tarafından alınmıştır. Saygı ile karşılayacağınızı umar bereketli günler dileriz🩸🩸🩸🩸🩸🩸 Bu karara uymayan yorumlar Editör onayından geçmeyecektir.Hatırlatmadır
   
   
  @safirsafir   23.05.2021 - 15:17
  Mükemmel bir karar.
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@haberci   22.05.2021 - 19:55
Sayın @uzmandemirci payas bölge haftanın son iki gününde panik satısları vardı hurda üzerinde tabi fyt lar ne olur pzartesi bilinmez ama alım fırsatıda olabilir miydi son iki günde
   
   
  @uzmandemirci   22.05.2021 - 20:02
  Sn @haberci dostum Cuma günü tüm bölgelerde satış ağırlıklı bir piyasa vardı. En önemli sebeb ödemesi gelenlerin yaptığı ve günlük ödemele avantajlı fyt vermeleri düşük fiyatların çıkmasına neden oldu. Günlük ödeme ihtiyacı bitince yine tüm bölgelerde fyt lar toparladı. BAŞTUĞ da fyt kapattı bildiğiniz gibi. Syg
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@dursun902222   22.05.2021 - 11:13
Hayatım boyunca ilk defa kendi evimin inşaatına başlayacağım 40 ton demir alacağım proje onayı bekliyorum iki ay sürer onay diyorlar demiri şimdi mi alsam yoksa iki ay sonra mı alsam bir türlü karar veremedim
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@uzmandemirci   22.05.2021 - 02:48
DEĞERLİ DOSTLAR, 1 MAYIS`TAN SONRA İHRACAAT TEŞVİĞİNİ İPTAL EDEN VE İTHALAT VERGİSİNİ KALDIRAN ÇİN`DE ÖNCE FİYATLAR ANORMAL HIZDA YÜKSELDİ, SONRA DA YETKİLİLERİN UYARISI VE TEHDİDİ SONRASINDA SERT DÜŞTÜ. ÇİN`DE YÜKSELİŞ YAŞANIRKEN TÜRK İHRACAATÇILARI ÇİN`E, ASYA`YA, AFRİKA`YA VE HATTA AMERİKA`YA 2-3 AYLIK DÖNEMLER İÇİN YÜKSEK TONAJLI VE KARLI MAL SATMAYI BAŞARDILAR. ( İÇPİYASA FİYATLARININ 30-50 USD ÜZERİNDE FİYATLARDAN). BU UZUN DÖNEMLİ SATIŞLARI TÜRK ÜRETİCİNİN ELİNİ SON DERECE RAHATLATTIĞI İÇİN, ÇİN`DEKİ SERT DÜŞÜŞTEN BU GÜNE KADAR OLUMSUZ ETKİLENMEDİLER. DİĞER TARAFTAN İÇPİYASA VE İTHAL HURDA FİYATLARI DA MAMUL VE YARI MAMUL FİYATLARINDAKİ ARTIŞIN ETKİSİYLE (AYNI GÜÇTE OLMASA DA) YÜKSELDİ. İTHAL HURDA VE İNŞAAT DEMİRİ FİYATLARI ARASINDAKİ FARK DÖNEM DÖNEM DEĞİŞİM GÖSTERMEKTEDİR. DÜNYA PİYASALARI GÜÇLÜ İKEN BU FARK, BU GÜNLERDE OLDUĞU GİBİ 250 USD YE KADAR ÇIKABİLMEKTEDİR. BUGÜN İTHAL HURDA ALIŞ FİYATI 510 USDTON, FABRİKALARIN İÇPİYASA İÇİN DEMİR FİYATLARI İSE 750-760 USD.DİR. İHRACAAT PİYASALARINA 780-785 USD DEN SATIŞLAR DÜN YAPILDI. BUNDAN SONRA NE OLABİLİR? PİYASALARDA YATAYA DÖNÜŞ BEKLENEBİLİR, HATTA HAFİF BİR GERİ ÇEKİLME OLABİLİR (DOLAR BAZINDA). ANCAK ÇİN`DEKİ KONTROL BASKISININ ÇOK SONUÇ VERECEĞİNİ DÜŞÜNMÜYORUM, TALEP TÜM DÜNYADA ÇOK GÜÇLÜ, AB VE ABD DE PMI VERİLERİ ÇOK YÜKSEK GELDİ. ALIM İŞTAHI ÇOK AÇIK. TÜKETİM VE TALEP ÜST SEVİYEDE. ANCAK TEDARİK TARAFI HALA SIKINTILI. LÜTFEN DİKKAT EDELİM! PANDEMİNİN ÖNCELİKLE ASYADA VE TÜM DÜNYADA DAHA KÖTÜYE GİTMESİ DURUMU HARİÇ BU GÜÇLÜ TALEP SONBAHARA KADAR DEVAR EDECEKTİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. 20-40 USD GERİ ÇEKİLMELER YAŞANABİLİR. AMA DÜŞÜŞLER ALIM FIRSATI OLARAK DEĞERLENDİRİLMELİ. AYRICA DOLARTL `NİN YÖNÜ MAALESEF YUKARI GÖZÜKÜYOR. BU DURUM BİZDE DEMİR FİYATLARININ DÜŞÜŞÜNÜ ENGELLEMEKTİR. YTD. HERKESE BOL KAZANÇLAR DİLERİM. SYG
   
   
  @demiristanbul   22.05.2021 - 10:31
  Çok güzel özetlemişsiniz.Teşekürler.
   
   
  @samav   22.05.2021 - 14:04
  @uzmandemirci yorumunuz ve bilgi paylasiminiz için teşekkür ederim sizce çin alimlari kisitlasa ve iç sanayisi deki demiri piyasaya sürse Türkiye`de ister istemez bir gevşeme olurmu olursa bunun taban fiyatı 2021 Eylül tarinine kadar nekadar olur tahmininiz varmı .
   
   
  @uzmandemirci   22.05.2021 - 19:27
  Rica ederim @samav dostum. Öncelikle belirtmek isterim ki, 1- Çin`in kendisi için koyduğu karbon emisyon seviyesi ve ekonomik büyüme hedefi üretimini artırmak ve alımı azaltmak için hamleler yapmasına izin vermiyor. 2- Dünyanın diğer bölgelerinde talep oldukça canlı, Çin`in alımını azaltırsa bile Türkler Abd dahil diğer ülkelere mal satabilecek durumda şuanki fyt seviyeleri ile. BEKLEMİYORUM AMA DEDİĞİNİZ GİBİ; 1-ÇİN TÜKETİMİ KISIP, ALIMLARINI AZALTIRSA, 2-GELİŞMİŞ ÜLKELERDE OLDUKÇA YÜKSEK GELEN EKONOMİK BÜYÜMELER VE ENFLASYON VERİLERİ BU ÜLKELERİ FAİZ ARTIRARAK EKONOMİYİ SOĞUTMAYA ZORLARSA EYLÜL 2021 DE İÇPİYASAMIZDA DEMİR FİYATLARI 600-650 USD ARASINA GERİLEYEBİLİR. SYG
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@fqtih   21.05.2021 - 22:31
Ne tüccarın,ne müteahhidin bireysel olarak ruhsatımı aldıktan sonra güncel demirle tanıştım,1.5 yıl kadar takipteyim,dayanaksız,delilsiz konuşan düşecek,şöyle olacak böyle olacak deyip delil göstermeyen insanlar maalesef diğer insanları yanıldıklarını şahit oldum. Fakat buna karsın @conscientius,@istanbulaslani,@uzmandemirci ve @nursan rumuzlu değerli insanlarının tespitlerinin çok değerli olduğunu bizzat gördüm. 28.04.2021 tarihli conscientiousun Çin de olan kdv olayını bildirmesi sayesinde hemen ertesi gün 6150 den 20 ton civarı demiri almış oldum. Bugün itibariyle aradaki fark 20 bini geçmiş. Bu değerli insanlara hepinizin huzurunda teşekkür ediyorum.isiniz gücünüz rast gelsin güzel insanlar.
   
   
  @nursan   22.05.2021 - 08:44
  Dostum tşk ler biz masal anlatmıyoruz . Hepimiz aynı gemideyiz . Batarsak da beraber çıkarsak da beraber . Ama görünen köy klavuz istemiyor . Bir malın düşmesi üç şekil de olur . Alım olmaz ihracat durur iç piyasa rekabetle fiyat indirir veya devlet ihracata vergi koyar dışarıya mal gitmez iç piyasayı canlandırır . Yada hammadde fiyatları düşer hurdaya talep olmaz öylece iner . Bir şeyin arzı talepten düşük oldukça yükselmeye mahkumdur . İşçilik maliyetleri ve üretim deki dünya üzerinde ki gücü ve nüfus avantajıyla Çin dünyanın denge terazisi olmuştur . Kullandımız bir çok ürün Çin den gelmektedir . Çünkü bunları Çin den daha ucuza üretecek dünyada hiç bir ülke yoktur . Bu da sanırım kominist rejimden dolayı dır . Esas nokta bulur . Denge unsuru olan Çin satıcıdan alıcıya geçtiği anda veya satmayı bıraktığı anda herşey yükselir . Geçen bir arkadaş dedi Çin den bir çakmağın çıkış fiyatı 25 kuruşa geliyormuş . Bunu Çin üretmese veya satmasa çakmak bizde ki üretim maliyetiyle en az 5 TL mal olur bilmem anlatabildin mi . Bir faydamız dokunuyor sa bazı arkadaşlara ne mutlu bize saygılar
   
   
  @farukozturkk   22.05.2021 - 09:08
  Doğru söylüyorsun katılıyorum lakin bazı katılımcılar bunu perdeliyor ıvır zıvır şeyler yazarak
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@forcemajour   21.05.2021 - 21:14
Sizlere daha önce dediğim gibi arzin kısıtlı talebin yüksek olduğu dönemlerde yatırımlarınızı dönen varlıklara(Hammadde ve Malzeme) yapmayınız. Duran varlıklara (Arazi ve Arsa) yapınız. Çünkü adı bilanço dilinde görüldüğü gibi piyasada şuan mal dönmüyor çünkü arz yok talep fazla. Bize düşen arzın az olduğu dönemlerde talebi dengelemek için talebi kısmamız lazım. Diğer yandan böyle dönemlerde eldeki maddi kaynaklarla tamda dönem olarak alim fırsatı dönemi olan arazi ve arsa yatırımlarını yapmamız lazım. Şimdi piyasada covid-19 çıktığı zaman maske üretiminin yok denecek kadar az olduğu zaman bir adet maskenin 10 TL olduğu zamanları gördük peki neden çünkü piyasaya maske az üretildiği için ve herkesin can havliyle maskeyi koştuğu bir dönemdi ve talep patlaması varmis gibi gözüktü bunun sebebi üretimin az olmasıydı. Şuan ise 1 adet 10 TL ye aldığımız maskelerin kutusunu 10 TL ye alıyoruz. Demir ve sac içinde durum dünyadaki gelişmiş ülkelerdeki ureticilerin şuan eskiden olduğu gibi 3 vardiya yerine 1 vardiya ve yarı kapasite olarak çalışıyor olması Buda çalışan tesislerin hemen hemen kapasitelerinin %15-20 oranında çalışması anlamına geliyor. yada bazı fabrikalarin çoğunlukla hiç çalışmıyor olması. Böyle bir durumda talebi körüklemek bir adet maskeyi 10 liraya almakla aynı anlama gelir. Bir maskeyi 10 liraya almayıp evde kalmayı tercih etmemiz gibi piyasaya emtia alımı ile bu talep ile giriş yapmak işletmelerimiz için hiç faydalı değil. Herkese selam
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@derea.ş.   21.05.2021 - 19:46
düşecek deniliyor ama DEGERLI MUSTERILERIMIZ, 21.05.2021 TARIHLI SATIS FIYATLARIMIZ KAPANMISTIR. BAŞTUĞ HADDE
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
@samav   21.05.2021 - 16:18
Birşey fark ettim niye bütün fabrikalar aynı indirmi vermiş 50 TL :)
Yanıtla
   Yorum yazabilmek için lütfen giriş yapınız.
 
 
 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   ...   461   462 

Toplam Kullanıcı Sayısı
43,096 Kişi

Toplam Talep
4,837 Adet

Toplam Tonaj
258800 Ton